čtvrtek 13. září 2012

Dárečky

Srdíčko je na přání pro jednu moji známou..Doufám,že se bude líbit.Nachvilku jsem si oddechla od hraček,které se za 14 dní  půjdou  ukázat světu :)Druhým rokem se v naší vesničce pořádá Svatováclavská  slavnost.Pár kapel a pár stánků s výrobky,občerstvením a dílničky pro děti.



Poličku jsem dostala jako dárek od mamky ..



Pěkný den Lenka 

5 komentářů:

  1. Srdénko je krásné a ta polička je boží!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji..Taky se mě moc líbí a vůbec mám ráda tyhle drobnosti z drátku.

    OdpovědětVymazat
  3. Polička je naprosto nádherná:-))
    Máš moc krásné fotky a vůbec celý blog:-)
    Jsem novým followerem a budu ráda když se i Ty připojíš ke mě..
    Pěkný den a těším se na další nové fotky:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za milá slova :) Jdu k tobě na kukandu :)
    Pěkný den..

    OdpovědětVymazat