pondělí 16. července 2012

Dodělávky

V sobotu v naší vesničce se konala akce Den otců...Netradiční soutěže pro všechny chlapy-jízda pomalosti,jízda na čtyřkolce ,hod krysou,moták,chůdy...U všech zadaných atrakcích museli vypít malé pivo :) Myslím,že si to všichni užili..jak soutěžící tak přihlížející...Večer pár kapel k poslechu :) Zatím co v sobotu jsme se bavili tak neděle byla spíš pracovní...manžel mě konečně přidělal poličku na kořenky( a že jsem si nějaký ten pátek počkat musela ) Závěs v ložnici mě vysel na malých řebíčkách co jsem si sama zatloukla :D a tak závěs pořád padal :/ Teď už konečně nepadá..huráá.
Ve čtvrtek jsem jela do města a do očí mě střelila krásná svítilna, která musela být moje..Teď mě dělá parádu u okna a krásně svítí :)




Na řadě je teď houpací síť..jen by k tomu bylo potřeba hezčí počasí..
Pěkný den Lenka


4 komentáře:

  1. Leničko svítilna je opravdu moc hezounká!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :) Mám z ní opravdu radost..

    OdpovědětVymazat
  3. Leni je kouzelně krásná a ještě jednou děkuju za tu co mám od Tebe :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Web Design

    Your post is very interesting information about related topic is awesome. I was finding this type of information from long time. I think you should going on to make this type of blog.

    OdpovědětVymazat